Ayvalık Haliç Park Hotel Yorumları

views

Eylül 2018
Tekin S.

Yemekler çok güzel, zeytin ve zeytinyağı fiyatında olduğumuzu hissettirdikleri bize. Hatta kullandıkları zeytinyağının adını aldık. Havuz ve havuz başı organizasyonları çok güzel. Animasyonnn çok başarılı, nasıl diye sorsanız güldür güldür ayarı derim. Fırsat buldukça gitmenizi öneririm.

Ağustos 2018
Büşra Y.

Öncelikle herşey için teşekkürler.Bebekli ilk tatilimizdi çok rahat bi tatil geçirdik oda temizliği yemekleri vs cok muhteşemdi tavsiye ederim herkeze Allah kısmet ederse seneyede oradayız .

İlgün Y.

Tek kelimeyle muhteşem bir otel. Bebekli ilk tatilimizdi ve aklımızda bir sürü soru işareti vardı ama okadar rahat ettik ki ,kendi evimizde gibi hissettik .çalışanlar kibar ve yardımsever ,yemekler çeşitli ve lezzetli… Haliç park seneye de görüşmek ümidiyle …

Ağustos 2018
BANUHAN S.

Herseyden önce personelin güler yüzlülüğü, çözüm odaklı olmasi 5 yıldızı hak ediyor. Yemekler leziz odalar temiz görevliler saygılı ve profesyonel bir ekip var. Denizi güzel ve temiz. Otelin İdarecisinden, yemeklerinden her branşın personeline çok teşekkür ederiz.

Fatih T.

Her şeyi ile mükemmel bir otel. Çalışanlar çok kibar, yemekler güzel, temizlik güzel, faaliyet çok fazla animasyon çok iyi. Seneye tekrar diyelim.

Temmuz 2018
Havise B.

Merhaba.. öncelikle çalışanlarınıza cook tesekkur ederim.. güler yüzlü garsonlarına cok kibar ve işlerini mükemmel yapıyorlar yemekleriniz harika aşcılarınızın ellerine saglık.. temizlik öyle.. halen otellinizdeyim bütün arkasaşlarıma tavsiye edecem..

Didem G.

Öncelikle güleryüzlü kibar yardımsever çalışanlarınıza tek tek teşekkür etmek istiyorum.basta aşçılarımız salon şefimiz barda görevli şefimiz snack barda çalışan Saniye cinar mutfak bölümün deki aşçınız gürkan kulak a ve havlu dağıtımındaki tüm çalışanlara her istediğimi hiç burun kivirmadan gülümseyerek yerine getirdikleri için cookkkk teşekkür ederiz.esim kızım ve benim ilk tatilimiz ve bu kadar ailemizin oteliymiş gibi rahat bi tatil yapacağımızı hiç düşünmemiştik Sonsuz teşekkür ediyoruz.

Temmuz 2018

Ezgi T.

YEMK VE TEMİZLİK MÜKEMMEL konumu muhteşem bi hotel herkese tavsiye ederiz

Kübra B.

Kesinlikle herşey mükemmel şuan otelden yazıyorum kafa dinlemek eğlenmek dinlenmek huzur bulmak için tercih edebilceğiniz çok güzel bir hizmet çalışanlar çok ilgili çok güleryüzlü çok memnun kaldık

Haziran 2018
Arzu B.

Calisanlari cok guleryuzlu saygili yemekleri lezzetli temizlik guzel cok memnun kaldik ozellikle animasyondan erhana cok tesekkur ederiz olmassa olmazlardan cokk eglendik seneye sadece erhan icin gelicez desem yeri kisacasi cok guzel tam bir aile hoteli seneye gorusmek dilegiyle cok tesekkurler

Funda K.

Turizm otelcilik mezunuyum bu sektörü hem içerden hem dışardan izleyen biri olarak bunca yıldır böyle mutlu ve etrafına huzur veren bir ekip görmedim . Bu tamamen işletmecinin başarısı . Yiyecek içecek tesis hakkında zaten kesinlikle çok beğendik ama benim en önem verdiğim şey gördüğüm yüzlerdir. Bir bütçe ayırıp tatile geliyoruz kim ister asık suratlı agresif zorla çalıştırılıyormuş izlenimi veren bir personeli ? Biz gerçekten çok beğendik her açıdan tam not vererek maalesef yarın çıkış yapıyoruz … En kısa zamanda tekrar gelmek üzere:)

Haziran 2018
Cigdem Y.

Keyifli ve huzurlu bir tatil geçirmemizi sağlayan öncelikle otel yetkilisi beyefendiye. Otel müdürü sevgi hanıma hoş sohbetinden ve guleryuzunden dolayı teşekkür ediyoruz.otel personelinede ilgi ve alakalarindan güler yüzlerinden dolayı çok teşekkür ediyoruz.otelin manzarasi

İSMAİL Y.

2003 yılı evlendikten bu yana yaz tatillerimizi burada geçiriyoruz. Yemekler bir harika, çeşit, lezzet mükemmel. Personel Esra hanım, Pınar hanım ve animasyon ekibi hepsi ilgili ve güler yüzlü. Çocuklar olduktan sonrada buraya gelmeye devam ettik, otel konsepti çocuklu aile için çok uygun. Ayrıca devamlı müşteri olduğumuz için rezervasyonlarda ekstra indirimde oluyor. Tek kusuru denizi biraz bulanık. Bu Temmuz da buradayız 🙂

Mayıs 2018
Nuri P.

Eşimle iki senedir bu otele geliyoruz. Bu sene de Nisan sonu geldik, on gün kaldık. Evimiz gibi rahat ediyoruz. Personel çok ilgili ve güler yüzlü, otel temiz , yemekler taze, bol ve iştah açıcı. Seneye Allah kısmet ederse gene geleceğiz. Tanıdıklarımıza hep tavsiye ediyoruz. Edirneli Nuri

Fatih D.

Balayi icin bu oteli tercih ettik.ve cok memnun kaldik.Sezon baslamadigi icin yarin pansiyon olmasina ragmen hersey muhtesem.Calisanlar guleryuzlu ve cok iyiler.Yazin sonuna dogru tekrar gelmeyi planliyoruz.Ayrica restoran mudurune ozellikle tesekkur ediyoruz.odalarin temizligi ve duzenine diyecek laf bulamiyorum.gercekten herset mukemmel…

Ocak 2018
Mustafa D.

Yazin ordaydim cok güzel gecti.evimdeymis gibiydim.yemekler cok iyiydi.her zaman gidilecek yer.herkese tavsiye ederim.sicak ve samimi bir yer.

Aysu O.

2016 senesin de kasımda kısın,2017 senesin de temmuzda bu senede erken rezervasyon sayesinde çok uygun fiyata kurban bayramında orda olucaz yaz kış demeden hizmette sınır etmeyen bir otel emeğinize gülen yüzünüze ilginize minnettarız.İnşallah bu yaz tekrardan sizlerle görüşücez…

Ekim 2017
ÖMER C.

Annem şu an 90 yaşında ve doğma büyüme Ayvalıklı. 3-4 yılda bir kendisini memleketini görmesi için getiririm ve 4-5 defa bu otelde kaldık. Küçük bir iki aksaklık dışında hiç sorun yaşamadık. Rahatlıkla tavsiye edilecek bir otel. Dilerim ilerideki yıllarda da gelip kalabilme imkanımız olur.

Semih K.

Ayvalığa geldiğimde kaldığım tek otel. Her yere çok yakın hizmet yemekler ikramlar şahane. Tüm personelin ellerine yüreğine sağlık. Muhteşem deniz manzarası var. Plajı havuzu mükemmel bir otel Herşey dahil konsepti olması bizim için ayrı bir avantaj oldu. Tekrar gelip kalacağım kesin.. Sonsuz teşekkürler.

Eylül 2017
Ilkay C.

Bizde ailecek tatilimizi burda yaptik gercekten cok memnun kaldik.animasyon ekibi superdi.tekrar gidebilecegimiz bir yer

Sevgi D.

Yazın kızım ve eşimle 5 gün kalmıştık. Kızım için en önemlisi çocuk havuzuydu. Çok güzel bir otel çocuklar ve yetişkinler için herşey düşünülmüş. Tesiste fotoğrafçısından tutun doktoruna kadar herşey var. Hem çocuk hem yetişkin havuzunda su kaydırağı olması çok güzel. Tatilimiz harika geçti. Herşey için teşekkür ederiz

Ağustos 2017
Tarık S.

Geçen yıl balayı tatilimizi yapmıştık. O muhteşem manzarayı, personellerin ilgi ve alakasını anlatamam en önemlisi kendine ait bir otoparkı mevcut arabayı nerede bırakacağım derdi yok. Kapalı havuzu da açık havuzu da tertemiz. Yemekler ikramlar şahaneydi. ilginiz ve alakanızdan dolayı çok teşekkürler

Selin K.

Her yaz muhakkak gittiğim ve izinli günlerimi geçirdiğim otel. Otelin konumu harika hem havuzu hem kendine ait bir plajı olması çok güzel 5 yıldızın hakkını veren bir otel

Haziran 2017
FIRAT A.

2014 de gittim harika bi ekip harika yemekler harika animasyolar eylül için gitmek istiyorum

Derecelendirme

Mayıs 2017
SELİN o.

OTEL MÜKEMMEL 2 YIL GİTTİK BU YIL YİNE YAZ TATİLİMİZİ GEÇİRMEK İÇİN GİDİCEZ. BAĞIMLILIK YAPAN BİR OTEL.PERSONEL ÇOK İYİ YEMEKLER ÇOK BAŞARILI.

Aziz hakan C.

Otele için yeni rezarvasyon yaptırdım. Rezarvasyon aşamasında açıklayıcı, hoşgörülü ve yardımsever tavırlarından dolayı Emine Pala hanıma çok teşekkür ediyorum. Konokladığımda otel hakkında ayrıca yorum yapacağım.

Nisan 2017
Yeşim S.

Geçen sene bu zamanlar eşim ve kızımla birlikte gittik… gayet güzeldi… otel temizdi , odalar ferah… tam bir kafa dinleme yeri…cunda adasının girişinde… personelde iyiydi…verdiğimiz paranın karşılığını aldık… o civardaki zaten gidilebilecek tek 5 yıldızlı otel sanırım…denizi tabii ki haliyle bir akdeniz ölüdeniz kıbrıs gibi değil 🙂 ama genede güzel… yemekleri çeşitliydi..

Mart 2017
Adem S.

Yıllardır gelirim, eskiyor yeniliyorlar ,dokuluyor topluyorlar, oteli gerçekten iyi ve zinde tutuyorlar. Yine geldim… standart aynı ,yine temiz, yine güleryüzlü personel. Yazları zaten doludur ama kışları da bomboş sanmayın, koridorda yüzlerce uzakdoğulu ile karşılaşabilirsiniz. Her neyse burası bir Ayvalık klasiği , cunda adasının en güzel noktasını tutan ,güzel bir oteldir.

Şubat 2017
Cihan u.

16-23temmuz arası üçbayan konakladık. Tam bir aile oteli. Bayan grupları, gurbetçiler, bebekli aileler ve tesettürlü aileler genel nüfusu oluşturuyor. Pool bar ve restauranttaki servis ekini çok ilgili. Animasyon ekibi imkanları yüzünden biraz amatör ama başlarındaki müdürleri Mehmet bey ve şefleri Tolga bey ile ekip eğlenceli ve cana yakın.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here